Επανεκκίνηση του προγράμματος h-tron και νέο πρωτότυπο μέσα στο 2019.
Η Audi εντατικοποιεί την εξέλιξης της τεχνολογίας κυψελών υδρογόνου σύμφωνα με τον Bram Schot, πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου της γερμανικής εταιρείας.
Ο λόγος για την επανεκίνηση του προγράμματος h-tron της Audi είναι η αμφιβολίες για το αν θα επαρκούν οι φυσικοί πόροι για την παραγωγή μπαταριών στο μέλλον, αλλά και για το αν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα μπορέσουν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των πιο απαιτητικών πελατών.
Ο Bram Schot δήλωσε στο Autocar: «Θέλουμε να το επιταχύνουμε. Θα βάλουμε σε μεγαλύτερη προτεραιότητα τις κυψέλες υδρογόνου - με περισσότερα χρήματα, ανθρώπους και αυτοπεποίθηση».
Ο πρόεδρος της Audi επιβεβαίωσε πως μέσα στο 2019 θα παρουσιαστεί ένα νέο FCEV (ηλεκτρικό όχημα με κυψέλες υδρογόνου) έκτης γενιάς σε μορφή πρωτοτύπου. Επιπλέον, δήλωσε πως μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής ίσως παρουσιαστεί το 2021 στα πλαίσια ενός πιλοτικού προγράμματος για επιλεγμένους πελάτες της εταιρείας.
Όσο για το πρώτο όχημα μαζικής παραγωγής της Audi με κυψέλες υδρογόνου, αυτό μάλλον θα έρθει στο δεύτερο μισό της επόμενης δεκαετίας και θα προσφέρει τη δυνατότητα επαναφόρτισης της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος.
Το τελευταίο πρωτότυπο που χρησιμοποιούσε τεχνολογία κυψελών υδρογόνου ήταν το Audi h-tron quattro του 2016, με αυτονομία 600km και ανεφοδιασμό σε κάτω από 4 λεπτά.
Η νέα, έκτη γενιά κυψελών υδρογόνου της Audi εξελίσσεται σε συνεργασία με την Hyundai, μετά από τη συμμαχία των δύο εταιρειών που ανακοινώθηκε τον Ιούνιο του 2018. Στόχος είναι η αύξηση της αυτονομίας που προσφέρουν τα ηλεκτρικά οχήματα, χωρίς τους μεγάλους χρόνους φόρτισης των συμβατικών μπαταριών και τα προβλήματα που προκαλούν στην απόδοσή τους οι χαμηλές θερμοκρασίες.
πηγή: drive.gr/Θάνος Παππάς