Μετά από ένα ταξίδι άνω των 25 ετών, η γερμανική premium αυτοκινητοβιομηχανία BMW τελικά, έστω και καθυστερημένα, εισέρχεται στον αγώνα παραγωγής υδρογόνου κυψελών καυσίμου.
Η BMW επιβεβαίωσε την περασμένη εβδομάδα ότι θα θέσει στην αγορά το "X5" που θα τροφοδοτείται με υδρογόνο toe-in-the-water στις αρχές του '20, πριν από την πώληση του ολοκαίνουριου κυψελωμένου καυσίμου το 2025.
"Στις αρχές της δεκαετίας του '20 θα υπάρξει μια μικρή σειρά οχημάτων υδρογόνου X5 και μέχρι το 2025 θα υπάρχει ένα κανονικό αυτοκίνητο υδρογόνου διαθέσιμο με τη Toyota", δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ο διευθυντής ανάπτυξης της BMW Klaus Frölich.
Ωστόσο, το 2015, η ίδια BMW, κατά τη διάρκεια δοκιμής ενός πρωτοτύπου κυψέλης καυσίμου υδρογόνου στην εγκατάσταση Miramas στη Γαλλία, δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι το 2019 θα είναι η ημερομηνία κυκλοφορίας των πρώτων αυτοκινήτων με τίτλο αυτό (δηλαδή αυτοκίνητο υδρογόνου). Αυτό άλλωστε φαίνεται να έχει ωθηθεί –τουλάχιστον- από δύο χρόνια από τότε.
Πηγή: forbes.com