H Μercedes GLC F-Cell συνδυάζει το υδρογόνο με plug in υβριδικό

Στον δρόμο προς την αναζήτηση του καύσιμου του μέλλοντος, το υδρογόνο μοιάζει σήμερα η τελική και οριστική λύση. Μέχρι τότε όμως, και επειδή η διαχείρισή του ως καύσιμο είναι εξαιρετικά δύσκολη, θα περάσουμε από το στάδιο της ηλεκτροκίνησης.

Η Γερμανία είναι πρόθυμη να καταστεί παγκόσμιος ηγέτης στην ανάπτυξη τεχνολογιών υδρογόνου

Η Γερμανία προτίθεται να επενδύσει 100 εκατομμύρια ευρώ ετησίως στην έρευνα για τις τεχνολογίες υδρογόνου.

Αυτό θα μπορούσε να είναι η επιχείρηση του μέλλοντος, καθώς και η επόμενη κορυφαία εξαγωγή της χώρας. Ωστόσο, το μέλλον του φυσικού αερίου εξακολουθεί να είναι εξαιρετικά ασταθές. Η EURACTIV Γερμανία αναφέρει

Ένας κόσμος που τροφοδοτείται με υδρογόνο ακούγεται όμορφο. Αυτό δεν θα σήμαινε εκπομπές άνθρακα, ούτε πετρέλαιο. 


"Ξεκινάμε τώρα το επόμενο στάδιο της ενεργειακής μετάβασης", δήλωσε ο Γερμανός ομοσπονδιακός οικονομολόγος Peter Altmaier (CDU) στο Βερολίνο την περασμένη Πέμπτη (18 Ιουλίου).Στα λεγόμενα "πραγματικά εργαστήρια", είναι πρόθυμος να διερευνήσει πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί το υδρογόνο σε μεγάλη κλίμακα ως ενεργειακός φορέας στην αγορά θερμότητας, στον τομέα των μεταφορών και στη βιομηχανία. 

Το έργο θα κοστίσει στο υπουργείο 100 εκατομμύρια ευρώ ετησίως και τα αποτελέσματα θα πρέπει να ληφθούν υπόψη μέχρι το 2020

Πηγή: euractive.com

Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες και Υδρογόνο: Η δεκαετία του 2020 αλλάζει τα πάντα!

Το υδρογόνο εδώ και πάρα πολύ καιρό διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην κίνηση των αυτοκινήτων. Πλέον, ουκ ολίγες εταιρίες έχουν ξεκινήσει να δραστηριοποιούνται στο τομέα αυτό με στόχο να μειώσουν την εκπομπή ρύπων.

Βαρέα φορτηγά: το υδρογόνο κερδίζει τις μπαταρίες!

Θα πρέπει να ελαχιστοποιήσουμε τις εκπομπές ρύπων στα επιβατικά αυτοκίνητα ντίζελ, τα οποία, παρεμπιπτόντως, είναι καθαρότερα από ποτέ• αυτό όμως δεν θα λύσει το πρόβλημα των μεγάλων ρυπαινόντων: Τα βαριά φορτηγά. 

Mελλοντική αντλία υδρογόνου: στόχος η μείωση του χρόνου που θα χρειάζεται για το γέμισμα!

Ενώ στη χώρα που μάχεται αβυσσαλέα το αυτονόητο προσπαθούμε ακόμα να δούμε πως θα πληρώνονται τα τέλη με το μήνα (που είναι τελικά δίμηνο και τρίμηνο) στον προηγμένο κόσμο ετοιμάζουν το άλμα στο καύσιμο υδρογόνο και σχεδιάζουν τους σταθμούς ανεφοδιασμού του μέλλοντος…

Bosch: Στροφή στο υδρογόνο!

Συμφωνία με τη σουηδική εταιρεία κατασκευής συστοιχιών κυψελών καυσίμου «Powercell» υπέγραψε η Bosch, προκειμένου να ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της στην αγορά των υδρογονοκίνητων αυτοκινήτων, φορτηγών και λεωφορείων.

Θαλασσινό νερό: Πως μετατρέπεται σε καύσιμο υδρογόνου;

Μία ομάδα επιστημόνων του Stanford ανακάλυψε τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να παράγουμε καύσιμο υδρογόνου από το αλμυρό νερό.

Mercedes-Benz: Πιστή στις κυψέλες υδρογόνου!

Παρά το γεγονός πως η ηλεκτρική κίνηση αποτελεί τη νέα μόδα στην αυτοκινητοβιομηχανία, η Mercedes-Benz μοιάζει να μένει σταθερή στα πιστεύω της σχετικά με τις δυνατότητες του υδρογόνου. 

Hyundai και Kia: Ανεφοδιασμός υδρογόνου μέσα σε 7 λεπτά!

O Κορεατικός ''κολοσσός'', γνωστός για τη τάση του να καινοτομεί συνεχώς, βάζει ''πλώρη'' για την είσοδο του υδρογόνου στην νέα του τεχνολογία. 

Η BMW αποκτά «σύμμαχο» το υδρογόνο

Μετά από ένα ταξίδι άνω των 25 ετών, η γερμανική premium αυτοκινητοβιομηχανία BMW τελικά, έστω και καθυστερημένα, εισέρχεται στον αγώνα παραγωγής υδρογόνου κυψελών καυσίμου. 

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.