Προωθεί το καθαρό υδρογόνο η Γαλλία

Η Γαλλία βάζει επίσημα σε ισχύ το πλάνο της για τη χρήση καθαρού υδρογόνου σε βιομηχανικές διαδικασίες και μεταφορές, έχοντας ως στόχο φυσικά να μειώσει την παραγωγή διοξειδίου του άνθρακα της χώρας.

Εξαγγελίες για τη χρήση καθαρού υδρογόνου σε βιομηχανικές διαδικασίες και μεταφορές πραγματοποίησε η γαλλική κυβέρνηση, ανακοινώνοντας ένα μακροπρόθεσμο πλάνο ύψους 7 δισεκατομμυρίων ευρώ. Απώτερος σκοπός της κυβέρνησης των «τρικολόρ» είναι η μείωση του συνολικού διοξειδίου του άνθρακα της χώρας το 2030 να έχει φτάσει στα αντίστοιχα ετήσια επίπεδα του Παρισιού.
 
Αν και έχει ξεκινήσει ένας μεγάλος αγώνας για την αύξηση του πράσινου υδρογόνου, το γεγονός πως αυτή τη στιγμή η παραγωγή του είναι περισσότερο δαπανηρή από την εξαγωγή των ορυκτών καυσίμων, αποτελεί το βασικότερο αρνητικό παράγοντα. Ως εκ τούτου οι κρατικές επιδοτήσεις για τη μείωση του κόστους είναι επιβεβλημένες και αυτό φαίνεται πως σκοπεύει να κάνει η Γαλλία.
 
Έτσι σύμφωνα με όσα δήλωσε η κυβέρνηση την περασμένη Τρίτη, μέσα στο 2021 θα προκηρύξει διαγωνισμούς για τη δημιουργία καθαρών κόμβων υδρογόνου και εργοστασίων ηλεκτρολυτή, με στόχο 6,5 gigawatts εγκατεστημένης χωρητικότητας έως το 2030. Επίσης, σκοπεύει να επιδοτήσει τη χρήση πράσινου υδρογόνου από διυλιστήρια και κατασκευαστές χημικών και την παραγωγή εξοπλισμού όπως κυψελών καυσίμου που μετατρέπουν το υδρογόνο σε ηλεκτρική ενέργεια.
 
Το σχέδιο καθαρού υδρογόνου της Γαλλίας θα μειώσει τις εκπομπές άνθρακα περισσότερο από 6 εκατομμύρια τόνους μέχρι το τέλος της δεκαετίας, δήλωσε η κυβέρνηση.
 
Κλείνοντας αξίζει να σημειωθεί πως η Michelin και η εταιρεία κατασκευής εξαρτημάτων για αυτοκίνητα, Faurecia SE, επανέλαβαν το σχέδιό τους να επενδύσουν 140 εκατομμύρια ευρώ έως το 2025 για την κατασκευή εργοστασίου που θα παράγει συστήματα καυσίμων κυψέλων υδρογόνου ενός της Γαλλίας. Η ετήσια παραγωγική ικανότητα ορίστηκε στα 20.000 συστήματα και η λειτουργία της νέας εγκατάστασης θα ξεκινήσει σε δύο χρόνια.

ΠΗΓΗ : autotriti.gr