12 ηλεκτρικά αυτοκίνητα δοκιμάζονται για την αυτονομία τους

Η αυτονομία είναι σίγουρα ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για την επιλογή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων κάνουν τα πάντα για να αυξήσουν την αυτονομία ωστόσο, οι εργοστασιακοί αριθμοί διαφέρουν από την πραγματικότητα.

Το Autocar πραγματοποίησε δοκιμές σε 12 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ώστε να καταγράψει την απόσταση που μπορεί να διανύσει το κάθε ένα σε πραγματικές συνθήκες με μια μόνο φόρτιση! Μόνο τέσσερα από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παρουσίασαν μεγαλύτερη αυτονομία από αυτή που έχει οριστεί στον κύκλο EPA.

Τα τρία εξ’ αυτών ήταν τα Hyundai Kona Electric (259 μίλια ή 417 χλμ. αντί για 258 μίλια ή 415 χλμ.), Jaguar I-Pace (253 μίλια ή 407 χλμ. αντί για 234 μίλια ή 378 χλμ.) και Kia Nero EV (253 μίλια ή 407 χλμ. αντί για 239 μίλια ή 385 χλμ.).

Αυτονομία 12 ηλεκτρικών αυτοκινήτων
  • Hyundai Kona Electric 259 μίλια ή 417 χλμ. (258 μίλια ή 415 χλμ.)
  • Jaguar I-Pace 253 μίλια ή 407 χλμ. (234 μίλια ή 378 χλμ.)
  • Kia Niro EV 253 μίλια ή 407 χλμ. (239 μίλια ή 385 χλμ.)
  • Tesla Model 3 Performance 239 μίλια ή 385 χλμ. (299 μίλια ή 481 χλμ.)
  • Tesla Model X P100D 233 μίλια ή 375 χλμ. (289 μίλια ή 465 χλμ.)
  • Nissan Leaf e+ 217 μίλια ή 349 χλμ. (226 μίλια ή 363 χλμ.)
  • Mercedes-Benz EQC 208 μίλια ή 335 χλμ. (220 μίλια ή 354 χλμ.)
  • Tesla Model S 75 kWh 204 μίλια ή 328 χλμ. (259 μίλια ή 417 χλμ.)
  • Audi e-tron 196 μίλια ή 315 χλμ. (204 μίλια ή 328 χλμ.)
  • Renault Zoe R135 192 μίλια ή 309 χλμ. (238 μίλια ή 383 χλμ.) *
  • Tesla Model 3 Standard Range Plus 181 μίλια ή 291 χλμ. (250 μίλια ή 402 χλμ.)
  • BMW i3 120 Ah 165 μίλια ή 266 χλμ. (153 μίλια ή 246 χλμ.)

Σημείωση: Σε παρένθεση η αυτονομία στον κύκλο EPA
* Η αυτονομία του Renault Zoe συγκρίνεται με αυτή στον κύκλο WLTP και όχι στον EPA.

Πηγή : techblog.gr