Πατέντα για κινητήρα υδρογόνου κατέθεσε η Ford

Η μείωση των ρύπων είναι πλέον γνωστό πως αποτελεί βασικό στόχο των εταιρειών στην αυτοκινητοβιομηχανία. Το υδρογόνο είναι μία λύση προς αυτή την κατεύθυνση και όπως φαίνεται την άποψη αυτή ασπάζεται και η Ford, η οποία έχει ξεκινήσει να εργάζεται πάνω σε ένα μοτέρ εσωτερικής καύσης το οποίο θα καταναλώνει υδρογόνο.

Η είδηση αυτή έγινε γνωστή από Μέσα του εξωτερικού έπειτα από τη διαρροή της πατέντας που κατέθεσε η μάρκα για το εν λόγω μοτέρ στο Γραφείο Ευρεσιτεχνιών και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ κάνοντας λόγο για «έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης που λειτουργεί με υδρογόνο». Σημειώνεται μάλιστα πως το νέο μηχανικό σύνολο δεν αφορά το γνωστό σύστημα κυψέλων καυσίμου, αλλά έναν κανονικό κινητήρα εσωτερική καύσης με υδρογόνο.

Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας περιλαμβάνει επίσης άμεσο ψεκασμό για την παροχή υδρογόνου στους κυλίνδρους και θεωρητικά η παροχή υδρογόνου μέσω άμεσης έγχυσης θα μπορούσε να παράγει έως και 15 τοις εκατό περισσότερη ισχύ από έναν ισοδύναμο βενζινοκινητήρα. Στο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της Ford, ο κινητήρας καύσης υδρογόνου θεωρείται επίσης ως μέρος ενός υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης με μια γεννήτρια τοποθετημένη μεταξύ του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων.

Πηγή: autotriti.gr

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.