Μπορεί το ορθο-υδρογόνο να καθαρίσει κινητήρα αυτοκινήτου;

Είναι δυνατόν το το ορθο-υδρογόνο να καθαρίσει κινητήρα αυτοκινήτου; 

O εσωτερικός καθαρισμός κινητήρα (ξεκαρβούνιασμα) είναι μια καινοτόμος τεχνική κατά την οποία το απιονισμένο νερό διασπάται μέσα σε ειδική συσκευή στα βασικά του στοιχεία Οξυγόνο και Υδρογόνο. Το Υδρογόνο μέσα από μια ειδική ηλεκτρομαγνητική διαδικασία μετατρέπεται σε ορθό-υδρογόνο. Το αέριο ορθο-υδρογόνου, το εισάγουμε στον κινητήρα μέσω της εισαγωγής του αέρα (παπάς) χωρίς καμία παρέμβαση.

Το ορθο-υδρογόνο έχει τη φυσική ιδιότητα να μαγνητίζεται από τα μόρια του άνθρακα και να ενώνεται σε μοριακό επίπεδο με αυτά. Κατά την καύση τα ενοποιημένα στοιχεία άνθρακα-ορθοϋδρογόνου εξαχνώνονται. Οι εξαχνωμένες επικαθήσεις αποβάλλονται κατά την εκτόνωση προς την εξάτμιση. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να καθαρίζονται τα εσωτερικά τμήματα του κινητήρα και όλα τα εξαρτήματα στη διαδρομή από το θάλαμο καύσης μέχρι και την εξάτμιση.

Αυτή τη στιγμή είναι ευρέως αποδεκτό από την επιστημονική κοινότητα ότι το αέριο ορθο-υδρογόνου είναι το μοναδικό που μπορεί να εξασφαλίσει ότι οι επικαθίσεις άνθρακα θα εξαχνωθούν (ατμοποιηθούν) χωρίς να περάσουν από καμία ενδιάμεση κατάσταση και κυρίως χωρίς να διασπασθούν ή να υγροποιηθούν.  Το μυστικό της πιο αποδοτικής λειτουργίας του ορθο-υδρογόνου έναντι του παραϋδρογόνου (PARAHYDROGEN ή PURE HYDROGEN) και του οξυ-υδρογόνου (αέριο HHO - OXYHYDROGEN) βρίσκεται στο κοινό σπιν του πυρήνα του διατομικού στοιχείου, που το κάνει πιο ισχυρό και πιο αποδοτικό ως προς το αποτέλεσμα της καύσης. Έχει μαθηματικά αποδειχθεί ότι το ορθο-υδρογόνο είναι κατά 75% πιο αποδοτικό στην καύση από κάθε άλλο είδος υδρογόνου.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι ήδη από το 1983 μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες πυραυλικών συστημάτων καθώς και η NASA χρησιμοποιούν αποκλειστικά το αέριο ορθο-υδρογόνου στους προωθητικούς τους πυραύλους.

Διοχετεύοντας ελεγχόμενη ποσότητα αερίου ορθο-υδρογόνου σε κάθε τύπο κινητήρα (ανεξαρτήτως καυσίμου – βενζίνη, αέριο, πετρέλαιο – ή τύπου – από δίκυκλο μέχρι αεροπλάνο).

Με το όρθο-υδρογόνο επιτυγχάνεται εξάχνωση των επικαθίσεων άνθρακα, σε ποσοστό που φθάνει ή και πολλές φορές φθάνει ή ακόμα και ξεπερνάει το  96%* στα παρακάτω τμήματα/ εξαρτήματα :

  1. Θάλαμος καύσης
  2. Πιστόνια – Βαλβίδες
  3. Μπέκ ( εξωτερικά εφόσον είναι direct injection)
  4. Sparks
  5. Egr (εφόσον υπάρχει)
  6. Turbo (εφόσον υπάρχει)
  7. DPF – Καταλύτης
  8. Εξαγωγή εξάτμισης.

*Το ποσοστό επαναφοράς του κινητήρα εξαρτάται από την κατάσταση στην οποία βρίσκεται.  Το ορθο-υδρογόνο δεν μπορεί να εφαρμοσθεί σε οχήματα που έχουν μηχανικά προβλήματα.

Η απομάκρυνση των επικαθίσεων  έχει ως  αποτέλεσμα την επαναφορά του κινητήρα στην εργοστασιακή του κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι αυξάνεται η ιπποδύναμη, η ροπή, η λειτουργία του κινητήρα γίνεται πιο γραμμική, ενώ ταυτόχρονα παρατηρείται μείωση στην κατανάλωση καυσίμων, εξαιρετικά μεγάλη μείωση στους εκπεμπόμενους ρύπους (καυσαέρια) και μείωση του θορύβου του κινητήρα. 

Ο εσωτερικός καθαρισμός κινητήρα ΔΕΝ ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑ το συνεργείο, αλλά ήρθε να συμπληρώσει ένα κενό που υπήρχε για δεκαετίες. Οι κατηρτισμένοι μηχανικοί είναι σύμμαχοι μας και συντάσσονται στον κοινό μας σκοπό για την προστασία του πελάτη καταναλωτή από την υπερβολική κατανάλωση καυσίμων, την μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων και εν γένει σωστή λειτουργία των οχημάτων των πελατών μας.

Γι΄αυτό και από τους 21 αντιπροσώπους μέσα σε μόλις 18 μήνες λειτουργίας της TOTAL CARBON CLEANER οι περισσότεροι είναι καταξιωμένοι μηχανικοί, μεταξύ των οποίων και εξουσιοδοτημένοι / επίσημοι αντιπρόσωποι μεγάλων εταιρειών όπως η VAG, η BMW και η MERCEDES.  

Πηγή: marketnews.gr