Υδρογόνο | Πόσο κοντά είναι το Υδρογόνο, και πόσο μακριά;

Τα οχήματα με κυψέλες καυσίμου είναι λιγοστά. Όπως ήταν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πριν από μια δεκαετία. Εν τω μεταξύ, η υποδομή της φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρίες έχει αυξηθεί σημαντικά. Δεν ισχύει όμως παντού το ίδιο και για τους σταθμούς ανεφοδιασμού με υδρογόνο.

Το H2Stations.org (με την υποστήριξη της εταιρείας Ludwig-Bölkow Systemtechnik GmbH) έχει αναπτύξει έναν διαδραστικό χάρτη που δείχνει πού μπορείτε να βρείτε στον κόσμο, σταθμούς υδρογόνου για δημόσια χρήση. Μια πράσινη σημαία δείχνει έναν σταθμό που λειτουργεί ήδη, μια κίτρινη σημαία έναν σταθμό που πρόκειται να ανοίξει σύντομα.

Η Γερμανία και η Δανία πρωτοπορούν

Αν κοιτάξετε που είναι συγκεντρωμένοι σήμερα οι σταθμοί H2, βρίσκονται κυρίως στο δυτικό τμήμα της Γερμανίας που φαίνεται πράσινο, συν την περιοχή που είναι γύρω από τη Φρανκφούρτη, τη Στουτγάρδη και το Μόναχο. Αυτό δεν είναι τυχαίο, η Hyundai, η Daimler και η BMW έχουν την έδρα τους σε αυτές τις πόλεις.

Εάν ψάξετε για τις κίτρινες σημαίες, θα δείτε ότι η περιοχή Κολωνίας-Βόννης-Ντίσελντορφ- Ντούισμπουργκ θα εξυπηρετηθεί στη συνέχεια, καθώς και η Ανατολική Γερμανία.

Εκτός από τη Δανία, οι Σκανδιναβικές χώρες φαίνεται να ενδιαφέρονται λιγότερο για το H2. Ειδικά στη Σουηδία δεν υπάρχουν σήμερα σταθμοί υδρογόνου. Το γεγονός ότι η Volvo δεν έχει άμεσα σχέδια για την ανάπτυξη κυψεών καυσίμου μπορεί να παίζει κάποιο ρόλο.

Το ίδιο ισχύει και για την Ιταλία και την Ισπανία (και βέβαια για την Ελλάδα). Η FCA δεν δείχνει να ενδιαφέρεται για το υδρογόνο, το ίδιο και η SEAT. Κοιτάζοντας την καρδιά της Ευρώπης – τη Γαλλία, το Βέλγιο και την Ολλανδία – δεν βλέπουμε πολλούς σταθμούς υδρογόνου. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, φαίνεται να επικεντρώνονται αποκλειστικά στο Λονδίνο.

Πηγή : fleetnews.gr

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.